torsdag 5 november 2009

Äntligen....




...har jag fått napp... Neeej jag har inte fiskat.


Jag var på intervju igår och fick reda på direkt att jag får börja jobba timmar!! jihuuu.. Det är i en blomsterbutik. Ja, jag har ju både trädgård och florist utbildning, så det ska nog gå bra. Det är ju några år sedan så lite pirrigt är det allt.


Som vanligt när det gäller jobb så går ju allting jättefort. Ska provjobba imorgon redan. Berättar mer om hur det går imorgon.
Rosorna fick jag av mig kära man i helgen. Visst blir man glad? Snart får man jobba med dem.
Även jobbcoachen gjorde ett bra jobb, fick ju tips på tre företag som jag skulle lämna mitt CV till OCH personligt brev. Hade iallafall tur i en av butikerna. Det måste ju vara meningen eller ödet. eller vad man nu kallar det..
Nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar med imorgon, det blir en rolig men tuff dag tror jag. Jag ska börja med ett 8-timmars pass. Det är bara att köra på och visa hur bra jag är + att de inte klarar sig utan mig....
Kramizar och gonattisar. Från en glad Florist ;)

1 kommentar:

  1. Grattis! Det kommer att gå jättebra, det är jag säker på!

    Kram Britt

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.