söndag 8 november 2009

Lundby blommor


Ja det känns RIKTIGT bra!! att bara säga att man har jobb!
Jag gjorde första passet i fredags och var helt slut efter mina 8 timmar. Stod i kassan hela tiden för att det är ju det som är mest att lära sig. Jag har inte fått något schema ännu. Vi skulle höras av imorgon så allt var ok med AF. För ev. så ska jag göra lite praktik vid sidan av, men vi får se vad de tycker.
Här kan ni kika in om ni vill se vad Lundby blommor är för butik.
Nu tänder vi lite ljus och myser....Kram


2 kommentarer:

  1. I vilken av butikerna är du...) så jag kan säga hej ifall jag tittar in..när det gäller gardinerna så ligger den affären nära dig...AH:s...gillar dom skarpt..de första gardinerna som jag köpt på massa år....ha en bra måndag, kram

    SvaraRadera
  2. Grattis tjejen.......det är du värd.
    Kul för dig!
    Kramen: Mamsing

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.