måndag 2 november 2009

Pyssel efter tjejkväll.

Det var lyckad kväll. Köpte lite smått o gott från Majasrum. Bl.a dessa söta hjärtan som man kan dekorera ljusen med. Jag har inte bestämt mig än hur jag vill ha dem, eller kanske att jag ger bort dem.


Vi fick pröva på att embossa (stavas det så) jultags, detta är mitt första. Det glittrar lite fint om man tittar på fötterna. Få se om vi ska gå på någon kortkurs som Johanna har, skulle vara roligt.



Fick lite mer inpiration och gjorde några egna tags, lite mindre och minisar. De kan man sätta på julklapparna, julkort eller på någon scrapsida.





Då kom jag på att man kan ju göra fina siffror till adventsljusen. Köpte några blandade stämplar i en påse på loppis i sommras, tyvärr saknas 3:an. Men detta funkar väl? Nu till mitt dilemma, vilket snöre/band ska jag välja iår?
1,2,3 eller 4?


Ettan hade jag förra året. Vad tycker ni?
Nu är det inte långt kvar, 2:a nov redan. Några julklappar är ju redan avklarade sedan Ullareds-resan, jätteskönt. Barnen har ju 6 kusiner att köpa till, sen är det en kusin som fyller år 26 dec och en som är beräknad till 7 jan. + några vänner, puh..

Har nu varit hos jobbcoachen 3ggr. Fick träffa en annan coach idag som ska hjälpa mig att hitta praktikplats eller ännu bättre, JOBB. Så nu har jag skrivit personligt brev och ska ut till tre företag imorgon som hon tagit fram. Får se om det går bättre..
Nu känner jag att motivationen är på väg tillbaka. Jag tog promenad till och från stan, 2 x 30 min. Det känndes riktigt bra ;) gäller att hålla igång nu när man har lust. Det var riktigt blåsigt men skönt.
Köpte mig en stickad sjal och sköna vantar idag, mmmm skönt att värma sig med. Visst blir man glad av att shoppa?
STOR OCH VARM HÖSTKRAM PÅ ER, Heidi















1 kommentar:

  1. hej! visst var tjejkvällen kul. Det blir en till den 9 december. Var på kurs hos Johanna, gjorde jätte fina julkort. Det är ju så kul att pyssla.Måste bara finna mer tid...

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.