torsdag 2 juli 2009

Värme...

Ja, det har vi här i Norrköping som många andra ställen i Sverige nu.

Denna bild är dock ifrån Bulgarien, första dagen. Min son som blir 8 år på måndag. Vi skall ha rymdkalas på söndag vi håller på att planerar för både tipspromenad och skattjakt.


Men efter ett besök vid en sjö idag orkar man ett tag till. Stort tack till "mamsingen" för kaffe och muffins på vägen hem. Du är nog den flitigast läsaren på min blogg och flitig att skriva kommentarer, det är så roligt fortsätt med det....på tisdag åker vi till den underbaraste glassbaren som finns. Smultronstället i Söderköping vi ses då igen. Har ni inte varit där, åk dit. De har en glassmeny med 60 olika kreationer för alla smaker. Traditionen är att åka minst en gång per säsong..

En varm Kram Heidi

p.s. Glöm inte bort min tävling, sista dagen imorgon..

4 kommentarer:

  1. Jamen...bor vi i samma stad du och jag...:-)

    SvaraRadera
  2. Hej igen, jag mailar till dig....

    SvaraRadera
  3. Den där glassbaren låter inte fel. Synd att det inte är i mina trakter bara... ;0)
    Vad härligt avslappnad din son ser ut på fotot. Lycka till med rymdkalaset!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej igen!!
    ..Det är klart att jag vill följa din blogg med härliga bilder och ....mysiga idéer. Tack själva för besöket....alltid kul och få lite främmande.. hi hi.Vi syns på tisdag. Hälsa.
    Kramen Mamsing

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.