lördag 4 juli 2009

Tävlingen är avslutad!

och vinnaren äääääärr.....

Home by Virginia med en mysig blogg ifrån Norge. E-maila mig så jag får din adress och du får bestämma vilket pris du vill ha TVÅLEN eller SAXEN.

och andra pris går till....
Vit Poesi med ytterligare en mysig blogg, men ifrån Sverige vårt avlånga land. E-maila din adress till mig så får du andra priset.


Jag använde mig av en slumpgenerator som valde ut två stycken vinnare. Tyvärr hade den första bloggen inte länkat med nån bild som de skrev. så då blev det ett nytt nummer...

Tack alla som har varit med och det är så roligt att upptäcka nya bloggar. Kommer att titta tillbaka till er så småningom. Titta gärna in hos mig med. Det kommer att komma fler tävlingar framöver..

Det blev 46 nya bloggare och många som länkade till sina hemsidor, så 70 lotter sammanlagt!!

Kram och trevlig lördag kväll till er alla.




3 kommentarer:

  1. GRATTIS till alla lyckliga vinnare får man la lov och säga:) Men lite putt blev jag, jag skulle gärna vilja haft tvålen.. det såg så fin ut!

    SvaraRadera
  2. Garattis till vinnarna och hoppas ni har en fin kväll där hemma...kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling!!
    Jag återkommer! =0)
    Kram!

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.