tisdag 14 juli 2009

Pyssel- dag.


Hittade en sida för länge sedan (2008)om en tjej som gjorde krans av lammöron och sedan torkade den i ugnen. Klicka HÄR för att se Pernillas krans. Jättefin!!! Äntligen kom jag till skott. Jag hann med den och så mycket annat idag...helt otroligt.

Har plockat och kokat jordgubbssylt av våra egna goda gubbar.

Målat ett gammalt fönster.

Rensat massor av ogräs i rabatter. Då passade jag också på att plocka lammöron till kransen.
Måste tillägga att jag har två barn 3 och 8 år som man måste titta till var 5:e min....äkta syskonkärlek......men de är jättemysiga också. Det blir bara för mycket ibland så man tror att taket skall lyfta. Men så är det mycket ledig tid tillsammans, 10 veckor sommarlov...
Kram Heidi

1 kommentar:

  1. Hej tjejen!!

    Vad du har hunnit med minsann...KUL...själv är jag taxi-driver...skjutsar barnen till badhuset för träning...snart slut på simträningar och ett efterlängtat sommarlov....fri från träning.Hi Hi.
    Visst är det härligt med barn, pussgurkorna minsann.....hälsa!
    En stor solkram till dig från oss....mamsing

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.