onsdag 29 juli 2009

Lite bilder.

En underbar liten burk fick följa med mig hem ifrån loppisen i lördags.
Passar perfekt till mina hela kanelstänger. Kostade bara en 10:a.

Såg på bloggen att nån hade tipsat om dessa fina skålar. Köpte de sista 2 paketen av skålar på coop. Vilken tur.
Perfekt till att torka t.ex rosknoppar i.
Den här söta grodprinsen gjorde min dotter hos dagmamman, söt presis som dottern.
Hon fyller 3 på måndag och ska ha sitt första barnkalas i helgen.


Mer bilder kommer snart.
Kram Heidi.













2 kommentarer:

  1. Hej "Hedda"!
    ..Det var länge sen..hi hi.
    Vad mkt ni hunnit mé.
    ....Själva på semester....så himla skönt! Nu lite nattjobb igen.
    ...Kul och läsa o titta, vad ni haft för er..
    Kramiz Mamsing

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurraaa...till LISA som fyller år.
    Grattis, Grattis från hela fam: Rydberg (mamsing)

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.