lördag 12 december 2009

Mosshjärtat


Här får ni se mosshjärtat jag gjorde. Inte så illa va? och den lilla skylten i mitten. Har gjort lite mer pyssel idag men ni får se bilder en annan dag , jag tror jag ligger efter lite med bilderna..hi hi.

Var och klippte mig hos Helene igår , blev nöjd som vanligt men det behöver jag inte visa på bild va? Kanske att jag ska gå med Lisa dit nästa vecka skulle vara roligt att se en riktig frisyr på henne. Har ju bara klippt henne själv innan. Men om grabbarna här hemma fixar frillan med trimmer då måste ju tjejerna få kosta på sig frisörbesök....så måste det ju vara....???!!!!

gonatt

1 kommentar:

  1. God morgon, PUMAN!

    Alltid kul med lite pyssel......tack för senast....mysigt. Fint med siffrorna på ljusen......hi hi.

    Kram

    Mamsing

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.