måndag 23 november 2009

Svartvita bilder

Måste testa att fota svartvita bilder, det blir så fint.
Dessa kort tog jag när vi var och hälsade på lilla Elias 2mån. Storebror ville inte vara med på bild.
Har tagit mig i kragen och lagt ut lite barnartiklar på annons.
Hör av dig om det är något som är av intresse.
Till SALU på :
Bilbarnstol Britax rock-a-tot
Spjälsäng
Paraplyvagn Carena
Brio Sitty sittvagn
Barnmatstol
Liten Toaring
Brio Lära-gå-vagn
Regnskydd och åkpåse
skicka förfrågan till : heidi.l@telia.com








3 kommentarer:

  1. Hej tjejen
    Så fina svartvita bilder....sötiskort på Elias.

    Hoppas Lisa mår bättre
    Kram Mamsning

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina bilder, här går det sakteliga framåt..kan vara uppe lite försiktigt några timmar om dagen...tålamod är något jag måste nu lära mig att ha, kramen

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.