fredag 2 oktober 2009

Detta har hänt på 2 veckor..


Hej, har ni saknat mig ?
det var roligt att höra......
oj oj oj va tiden går fort... så är det när man är arbetslös. Man har så mycket ledig tid tror alla....men
Så är det INTE hos mig.
Det har varit mycket hela tiden....Har efter en jobbig tid med min pappa nu fått honom till ett tillfälligt boende. Han klarar inte av att bo själv. Det känns mycket lugnare för oss, men det är mycket runt omkring som vi har kvar att göra.
Har äntligen fått min lilla pysselhörna, så där har jag tillbringat hela veckan...skööönt att drömma sig bort.
Detta är ett av resultaten ett litet kort till Elias som vi var och hälsade på igår. Han är drygt 3veckor nu...sååå söööt. Glömde kameran i all hast...får fota nästa gång vi ses.
Så här ser det ut när man öppnar kortet. Några små ändringar blev det efter jag tog kort på kortet (hi hi det va roligt), med våra namn på flikarna t.ex.Mallen hittade jag hos Papper & sånt.
Har scrappat fler kort, visar de en annan dag. Det är så roligt man får mer inspiration med ny plats och kan se sina "gamla" saker på nytt sätt. Har scrappat sedan Lukas var liten, i 8år redan. Man ser ju att man har utvecklats.
Jag har inte visat upp det jag gjort här förut. Jag håller på med flera album på en gång.
Jag håller på med Lukas andra album, ett till Lisa, ett bröllopsalbum som näästan är klart och ett BOM-album(boken om mig). Det har gått lite i perioder, mest pyssel blir det så här på hösten och vintern. Det blir ju inte så mycket trädgårdsarbete den här årstiden, då är det skönt att sitta inne och pyssla.
Speciellt vid min nya fina hörna...Kraaam Heidi.
Imorgon blir det "festival öl" Lena... party party.....oj va länge sedan man var och svängde de lurviga. Ladies Night. Heeela natten lååång.

1 kommentar:

  1. Vilka rara album du gör..hoppas det löser sig för din pappa...det är jobbigt när ens föräldrar blir gamla och inte klarar sig själva..jag vet...ha en skön helg, kram VIOLA

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.