torsdag 15 oktober 2009

Blandat

Höstbild på våra söta barn.
Nedan vildsvin från Upplevelsestigen, mindre söt...
.


The-lådan från Gekås. Bara 39. 95:-
STORT fynd!
ville ha en sådan tidigare.. Passar perfekt bredvid kaffemaskinen som också är grå, den till höger.
Funderar på att måla byrån...vit. Får se när eller om jag får tid över.



The-sorter som cafébar sponsrar oss med...just nu: vanilj, jordgubb och skogsbär.
Mums... gott med lite honung i, nu i förkylningstider.



Ikväll blir det en kopp the.

Kram och tack för alla gulliga kommentarer jag får. Jag blir så glad ;)







2 kommentarer:

  1. Hej puman!
    Hoppas du får en mysig pysig helg.....med tända ljus och smarrigt thé.
    vi hörs
    Kram
    Maarit, en som har längtat efter HELG

    SvaraRadera
  2. Du har inte skrivit på länge.............saknar dig min energispridare
    Kram mamsing

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.