lördag 5 september 2009

Ladies Night

Vi är ett gäng tjejer som har bokat in 3 okt. Har tänkt många gånger att det skulle vara kul att gå på. När min svägerska frågade om jag ville följa med nappade jag direkt... Det blir lite mingel och god mat och säkert riktigt bra show. Kul att ha något att se framemot så här på hösten.
Trevlig helg, kram Heidi

Bilden lånade jag ifrån ticnet.

Ja visst ja, Magnus Samuelsson glömde jag. Han är så lätt att missa....hi hi
Får se om han bjuder upp dig Maarit.

2 kommentarer:

  1. Jihuuu.....va kul...du har missat min "lilla" godisbit......magnus samuelsson......hi hi..
    Ska bli så himla kuuuuul.
    Vi syns imöra.
    Kram påre
    Maarit

    SvaraRadera
  2. Det där kommer att bli en höjdare...:) jodå till slut upptäckte jag att just jag dragit högsta vinsten i Norge...det du..kram

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.