lördag 11 april 2009

Sommarvärme

åh va skönt det var ute igår.. Var i parken med barnen när vi märkte att vi hade tagit på oss alldeles för mycket kläder. Det var ju sommarvärme i påsk, kommer inte ihåg när det var så varmt så tidigt på året. Är det då sommaren blir tidig?
Vi skulle få besök så vi måste ju sitta ute och äta våfflor som stod på menyn. Hem och plocka fram utemöblerna, torka av dem och sopa av golvet. Samma sak varje år, hur ska vi ställa möblerna? men det slutar alltid likadant. De är FÖR STORA vill köpa nya. Har kollat på Kila möbler det finns några tänkbara alternativ.
Men jag tror min man börjar att tycka som jag...vita och lite mindre.
Får se om vi tar en liten tripp i påsk? :)
PÅSKKRAM till alla, och ni som inte lämnar kommentar. Nu vet jag vem du är.

Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.