fredag 27 februari 2009

Nu är jag lite lugnare...



Har varit på två anställningsintervjuer denna vecka för samma jobb, men det är genom ett bemanningsföretag. Jag har inte kunna tänka på mycket annat de senaste dagarna.

Nu är det bara att hålla tummarna och vänta på besked. Jag har gjort vad jag kunnat sen är det ju upp till dem om de vill ha mig. Tydligen så är det ganska snabba bud nu. Kanske börjar jag redan nästa vecka... Men det känns ok med 80% tjänst. Då har jag lite tid för barnen och mig själv med.

Ikväll har vi tjejträff, skönt att komma iväg en stund med bara brudarna.

Kram och trevlig helg.


P.S.Har du tassat runt på min sida? lämna gärna avtryck efter dig....

1 kommentar:

  1. Jag ska hålla tummarna för dig!

    Vad roligt att du är med och tävlar. Lycka till och ha en trevlig helg! Kram Sandra

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.