fredag 6 februari 2009

Bilder







Här ser ni påslakanen som är så fina. Har köpt likadana till båda. Prylfickan som man kan vinna skulle passa till dottern. Hon som snart skall flytta in till brorsan, då de får dela rum. Hittade även två ljus i samma stil. Nej, de brukar inte stå vid sängen, var tvungen att visa dem bara.



Har stora planer för deras rum... (hoppas gubben går med på det) Jag vill (att han ska) måla väggarna vita och sedan ha det röda som bryter av, sonen har alltid älskat rött så det ska nog gå bra. Funderar på om det går att måla det blåa på sängen vitt, det borde ju gå. Jag har ju redan inhandlat lite vimplar och sytt kuddfodral i lappteknik i rött och vitt för deras rum så jag hoppas det blir av. Så småningom är det ju tänkt att sonen skall flytta ner till källaren.

1 kommentar:

  1. Måla väggarna vita?
    Det får vi diskutera när jag kommer hem.
    Hälsningar Gubben

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.