lördag 26 mars 2011

Blandat

Ligger efter med lite bilder....så här kommer lite blandat.

Precis mitt i flytten så anordnades barnens Vasalopp precis utanför
huset. Självklart så skulle barnen vara med. Så med lånade skidor och små stakande tag så tog sig båda runt. De fick både medalj och diplom, och så stolta!! Tack till er som fixade detta..




Stranden vid glan, 5 min hemifrån. Här ska vi bada i sommar. Mitt i bild ser ni Lukas med en kompis som står och inspekterar omgivningarna..
Lisa började pyssla så fort hon fick upp sina saker på sitt rum. Det var lite nytt men mer bilder kommer..Det står fortfarande kartonger och saker och väntar på sina rätta platser.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.