måndag 4 januari 2010

Jobb


Ja, nu har jag gjort min första arbetsdag! Det blev nästan 6 timmar i sträck. Det är åt en städfirma i stan, men arbetsplatsen är 10 hemifrån, perfekt när man börjar 6.30.

Jag har fått praktik på 8 veckor som sedan ska gå över i något som heter Nystartsjobb.

Det känns i kroppen nu, har inte lust och ork att göra någonting mera idag... men visst FÅR jag vila när man har jobbat?

Funderar på att skaffa mig en stegräknare, skönt att komma igång nu till våren. Ska ju leda lättgympa varannan torsdag (startar v. 3) så jag måste ju få upp flåset nu... har 4 kg kvar till min målvikt men 2 månader...?!?! ja kanske...

KRAM PÅ ER från ett hårt arbetande mamma, hi hi

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!

    Grattis till jobbet, Kul!

    Sköt om dig
    Kram Maarit

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.