onsdag 16 december 2009

Snö!!!

Äntligen får vi lite snö, barnen och jag gillar det.

Lukas sa igår: -Mamma du måste ju tycka om när det snöar...ja du gillar ju VITT!!!
Barn är väl härliga..
Här ser ni pysslet vi gjorde häromdagen, ja de som jag gjorde. Hade stommar till hjärtan hemma som jag tänkt att göra pärlhjärtan av men det har inte blivit av. Men nu så...

Var på Erikshjälpen förra veckan och fyndade lite schabloner. Prövade på ett gammalt lakan som jag tänkte göra kuddfodral av. Vad tycker ni? kanske matchar det med den kudden jag köpte för ett par veckor sedan? Får se om jag får till en liten volang också.

Men jag måste fixa färdigt julkorten idag, ute sista dagen som vanligt. Men de är nästan klara och frimärken har jag redan köpt.

Men julklapparna inköpta och inslagna och klara iallafall. ..lite tidigare än vanligt.

Fick lite barnprylar sålt på blocket med, så jag fick lite julklapps pengar ;)

Hoppas nu att snön ligger kvar över jul.

1 kommentar:

  1. Vilket rart pyssel ni gjord, kudden blev ju verkligen jättefin, har är vi insnöade, har blåst nordan sista dygnet igen och snön vräker ned, ha en fin dag, kram

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.