måndag 28 december 2009

Jul bilder

Sockerbagaren som bakar pepparkakor.


Glömde visa det här söta luciatåget jag köpte hos majas rum.


Så här blev en del av årets julkort.



Här är bilden på våra söta pepparkaksbarn.





Sen har jag återigen fått jobb, jihuu....
Jag har fortfarande inte skrivit på några papper men skall börja om en vecka om allt klaffar. Skall imorgon få lite visning på arbetsplatsen och hämta ut arbetskläder. Det är en städtjänst på 50% men jag får börja med praktik som ska leda till jobb. Ja nu får man inte vara kräsen när man söker jobb. Jag hoppas det blir bra.
Mina stämpeldagar tog så lagom slut den 23 dec, vilken julklapp va? Men två dagar innan julafon fick jag ett samtal om att jag fick jobbet. DET kallar jag julklapp, det var så skön känsla under julen att kunna njuta av den lediga tiden som vi hade tillsammans.
Det var så skönt att vara hemma under julen, vi har inte varit det sedan 2001. Varenda julafton och juldag har vi varit iväg hos min mamma eller svärföräldrarna.

Så detta var en jul att minnas ;)
Kram på er.
P.S. Lämna gärna en kommentar så blir jag glad.

1 kommentar:

  1. Hej ...Kul att ville vara med i min lilla utlottning..och önskar dej samtidigt ett gott nytt år...Pia

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.