tisdag 6 oktober 2009

Ladies Night

Jag är helnöjd, vilken kväll....., det var första gången men inte sista. Många som inte var nöjda, men de fick ju bara dricka läsk ;)


Vi fick cider som välkomstdrink, majskycklingbröst med potatiskaka (2 glas vin, det fick man betala själv) , underbar dessert med chokladmousse och kaffe och Amarula-likör. Plus lite mer dricka...


Nästa gång får jag se till att ta med mig kameran.


Bild lånad från Expressen



Männen som vi VILL se dem, enligt Ladies Night. Klipp från YouTube .

Höjdpunkten var snickaren Matte från Bygglov, med vällingflaskor i snickarbältet.




Snickaren Matte. Den här bilden tog jag med mobilen.


Galabild på mamsingen och bloggerskan. Aftonbladet fotade oss.

Jag har tagit kort på kortet ifall det var lite suddigt. Vi fick varsin fin top med, svart med Ladies Night guldtryck. Sist men inte minst fick jag Andreas och Stenmarks singlar signerade.

Tack för en minnesvärd kväll!!

3 kommentarer:

  1. Tack söta för din kommentar :) ♥
    Åh så roligt ni verkar ha haft, skulle också vilja fara på något sådant!

    SvaraRadera
  2. wow vilken toppenkväll.......det här kommer jag att leva på länge....... Tack gulle dig för trevligt sällskap
    Kram påre snyggo från Mamsing

    SvaraRadera
  3. Hej! Varför tog aftonbladet foton "gala foton" på Ladies Night? Blev fotad å fick lämna min mailadress.... vad tar bilderna vägen? (googlade å kom hit, tänkte att du kanske vet... )
    /Mimmi från Halmstad

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.