måndag 12 oktober 2009

Idag är det min dag..

Ja födelsedag alltså, fast det inte är så mycket att fira. Igår var några av mina släktingar här så de fick gräddtårta som min kära man bakade. Det var inte nån färdig tårtbotten där inte utan den gjorde han med.

Blombudet kom idag med både blommor och choklad ifrån min kära man och barn. Bilder kommer imorgon. Om det finns någon choklad kvar....
Barnen hade slagit in varsin trisslott till mig. En vinst blev det på 25kr x 2.

Var till Ullared och Gekås, fredag till lördag och fyndade lite..bilder kommer.

Ha en trevlig kväll :)

1 kommentar:

  1. Hej gumman, igen!!
    Tack för en supermysig mini weekend i -redet, med dina super gulliga föräldrar.
    Tack igen och ett stort grattis till dig från hela familjen rydberg.
    Kramelikram

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.