fredag 11 september 2009

Blandade Prickar

Den här veckan har varit lite uppochner. Har varit sjuk ,genomförkyld. Hade nog feber igår. Låg i soffan hela dan igår och såg två filmer och drack te och myste. Det får man göra när man är sjuk. Som tur var så var jag barnfri och kunde ta det lugnt.

I måndags var jag till vår lokala frisör Helene på Hårcenter här i Norrköping. Jag har berättat tidigare här på bloggen att hon säljer lite inrednings prylar. Vi pratade om att jag börjat blogga sist jag var och klippte mig och det roliga var att när jag nu var där så berättade hon att hon började blogga veckan efter jag var där förra gången.
Hon vill ju göra lite reklam för sin lilla butik Majasrum som hon har intill salongen. Köpte iallafall dessa små flugisar, visst är de underbara??


Hittade lite Prickiga vimplar från Rusta.

Prickig flusvamp som nattlampa till Lisa , trodde nog den skulle vara mer åt det röda hållet.
Men den är söt..



Lukas rygg, också prickig men inte rolig...
Fick knappt ta några kort, han vill inte minnas de sa han...stackare. Nu är han tillbaka i skolan men har prickar kvar. Hoppas de i ansiktet försvinner till torsdag då det är fotografering ;)

Återkommer med länkar om Majas rum. Måste hämta Lukas nu...

SeeYa!
P.s vill ni se resultatet av min klippning kolla min profilbild, jag vågar lägga ut den.
Tack Helene jag är supernöjd ;)







2 kommentarer:

  1. Hej! Vilka snygga vimplar. Ska nog åka förbi rusta idag. Gillar ju oxå prickar. Ha det gott.
    Kram frissan.

    SvaraRadera
  2. Hej på dig, sjukling!!
    Hoppas du mår bättre och fått lite sol på nosen....
    Har ni hittat ngt till Elias??
    Kram Maarit

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.