tisdag 11 augusti 2009

Tävling

Ett litet gulligt lantligt hjärta som bloggerskan själv har sytt..
Lämna kommentar i detta inlägg om du vill ha en lott.
Vill du ha 2 lotter länka med bild ifrån din sida.
Vill du ha en tredje lott lägg till dig som följare av min blogg ( i menyn till vänster).
Berätta sedan i kommentaren hur många lotter du vill ha.
Har du ingen blogg? ja då kan du väl maila ett par vänner och tipsa om min lilla tävling.

Eftersom jag inte har så mycket tid att lägga på bloggen just nu så blir det bara en liten gåva...
Kram Heidi

p.s glömde slutdatum. 31 augusti.

3 kommentarer:

  1. Hei på deg! Klart jeg vil være med! Søtt hjerte du har laget. Jeg er førstemann her - kanskje jeg får et ekstra lodd bare for det! hihi. Jeg har linket fra min side og jeg legger meg til som følger. 3 lodd! Gleder meg til å følge med på din drøm om et hvitt hjem.

    Nordisk Landliv

    SvaraRadera
  2. Hei! Det var et nydelig hjerte :) Jeg vil gjerne være med på trekningen, og har lagt meg til som følger og jeg lenker til deg fra min side = 3 lotter.
    Hilsen Christine C

    SvaraRadera
  3. Klart jag vill vara med, tar en lott på direkten, kram

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.