måndag 17 augusti 2009

Skolstart och inspirationsdag

Ja, tänk att Lukas börjar 2:an redan..Stora killen. Jag och lillasyster fick inte följa med honom in på skolgården ens.
Lisa hon ville inte vänta till klockan 10 då hon skulle till dagmamman. -Måtte vi vaja hääj hela tiiden?? med snyft i rösten. Hon ville inte vara hemma längre.

Igår var jag på inspirationsdag genom Korpen. En heldag med duktiga gästinstuktörer och svettiga pannor.
Så här såg dagen ut för mig.
  • Medelgympa pass.
  • Dans Aerobics- freestyle (lite för avancerat för mig) men jättekul att testa.
  • Praktisk Ledarskap
  • Pilates
  • Medelgympa- far from classic

Köpte faktiskt en skiva så får se om jag kommer igång att göra ett nytt pass. Har tröttnat på den jag hade förra terminen, lyssnade på den ganska intensivt.

KRAM HEIDI

ps. vill ni vinna ett lantligt hjärta ? klicka lite längre ned ....

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    HI hi va kul och läsa om dina fina skruttar........stora, men ändå små!
    Det var inte dåligt med alla pass du kört.......svetten lackar....hi hi.
    Kram påre Maarit

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.