tisdag 25 augusti 2009

Mitt lilla projekt

Här får ni lite bilder, ni får se imorgon vad jag har gjort..
Detta band har jag fått av min snälla mamma. Tror att det är något som hon sparat i alla år.


Vad, tror ni 1kr/ m. Var det dyrt? Kan vara från 70-talet. Jag minns det som att min mamma sydde detta på mitt örngott när jag var liten.



Min "gamla bettan" håller ännu. Jag kommer ihåg att jag köpte den för 1800kr, beg. skick. Många år sedan... Skulle vilja ha en datastyrd som man kan sy lite broderier med. t.ex. men det kan man väl bara drömma om.
Imorgon kommer mer...ha en trevlig kväll.

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot vad det bidde...med dessa rara band..ha en bra dag i regnet, kram

    SvaraRadera
  2. Hej min glade vän....åh vilket gulligt band...spännande och se vad det bidde!
    Må så gött i solen
    Bamsekram
    Maarit

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.