onsdag 10 juni 2009

Onsdag

Har haft en mysig dag med min dotter idag, var på biblioteket redan 8.30 och lånade lite sommarläsning. Träffade mina tjejkompisar över en fika på stan, men tyvärr har ju inte en (snart )3 åring nån lust att sitta still så länge. Ja en timme blev det iallafall :)

Shoppade två små solhattar för 20kr på H&M.

Nu är det ju bara en vecka kvar till våran sommar semester. Bulgarien en vecka, Sunny beach here we come!! Nån som varit där? Några tips?


Fyndade lite på myrorna igår. bl.a. en shabby spegel för inga pengar alls.


Bordet är klart lägger ut bilder nån dag.


Imorgon skall jag på anställnings intervju, håll tummarna nu. Kanske att jag också hamnar i kaffe branchen...som min kära man.


En underbar ros förevigad på bild.

Kram på er.



1 kommentar:

  1. Tack för trevligt sällskap, det är så himla mysigt när vi träffs.
    Kul o träffa Lisa också, det var länge sen. Stora tjejen och duktigt minsann o sitta stillll så länge.

    Kramelikram från Mamsing

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.