måndag 6 april 2009

Tävling och träning

Sakta men säkert börjar besöksräknaren ticka mot 1000 besökare då skall jag ha en liten utlottning..får se vad det blir. Överraskning!!
Min blogg är visst värd 1267kr nån som vet vad det beräknas på?

Skönt med vår i luften.. Barnen är ute och cyklar och fler barn hittar till parken. Årets första glass har vi hunnit med också. Men ingen grillpremiär här ännu, hörde att flera haft det redan, kanske till påsk?

Nu tycker jag att det börjar synas mer på min viktkurva med, nedåt alltså. -4kg sedan jan och
-7 kg sedan i höstas. Kul när man får kommentarer om att det syns, då blir man glad..har några kilo kvar.. men visst tar det tid för kroppen att återhämta sig efter att man fått barn. Men jag har kämpat också. Men det är ju inte lätt med alla födelsedagar och dop och kalas som varit nu under våren. Snart är ju påsken här.... men jag tar en dag i taget...

Kramiz Heidi

1 kommentar:

  1. Hej hej! Va kul att du vill vara med och tävla om en skål från Greengate =)

    Håller du också på kämpa med mammakilon!?!? HAr också "tagit tag" i det nu, min plutt är nu 7 månader så det var väl dax ;) Nu går det nedåt sakta men säkert och GOTT mår man när man börjar kunna ha lite kläder igen =)

    Ha en fin vecka! Kram H

    SvaraRadera

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.