tisdag 28 april 2009

Sommaren är här

Men vart tog våren vägen?Ja den är här, fast med sommarvärme som vi har här i östergötland. Men vad det går fort när det kommer både sol och värme. Tyvärr så kommer ju ogräset lika fort upp, försöker ta bort så mycket det går på våren det är lättare att få bukt med det då. Har några rabatter kvar.

Vi var på utvecklingssamtal på sonens skola igår och det var väldigt mycket som var roligt att höra. Han går ju bara i 1:an.


Sen var vi och fixade tre stycken pass igår!!! det var bara min man som har ett giltigt. Jag fixade nytt när de skulle ändra reglerna men sen så gifte vi oss.
Barnen var lite förvånade, det skall bli en överrasknings-resa på sommarlovet. Det är ingen ide att berätta det för de ännu annars får vi väl höra det tjatet tills vi åker.





Vill bara visa den snygga påskägget vi fick i påskas. Jag älskar allt med prickar...så fiiint... Det var något i som vi älskar alla fyra - GODIS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.