fredag 27 mars 2009

Nu har jag målat igen

Dags att ta fram målarburken igen. Hann måla ovansidan på den innan jag kom på att jag skulle ta en "före" bild. Den här hylla stod nere i källaren är säkert någon händig fd ägare till huset som snickrat ihop. Är samma gröna "härliga" färg som i resten av källaren. Nu är det bara matkällaren som är kvar att måla. Sedan är den gröna färgen som bortblåst. äntligen...

Så här ser det ut på sonens byrå. Han sparar allt lego, sen blir det fullt. Tänkte att hyllan kanske kommer till användning här.


Ja, och så här ser det ut nu. Det är ju jag som ställde upp dem, så vi får se hur länge det är i sådan ordning...


Ha en trevlig fredag, vem tror ni vinner Let´s dance ikväll? Kram:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.