fredag 6 februari 2009

Bilder

Här är bilden som jag lovade visa på väggordet i vårt sovrum som jag målade dit på fri hand, snyggt va? Jag blev nöjd..


Detta är mitt senaste projekt. Har klätt om köksstolarna 6st från de fläckiga blå till ljusa lantliga vit/rödrutiga till höger. Helst skulle jag vilja kasta ut hela gruppen och köpa nytt men har man en 2-åring som kladdar så ska vi nog lugna oss lite. Det blev lite ljusare och finare iallafall.

Till vardags har vi bestämt att skydda dem med stolsöverdrag.

Är väldigt trött på furumöblerna vi har, varför är allt i furu?? Ja det var ju modernt då man köpte dem. Ikea säger att det kommer tillbaka snart, hmm.. undrar om det är någon som gillar det fortfarande? Funderar på om det går att göra de ljusare eller om man skall våga måla dem vita?? Har köpt panelvit färg som jag skall testa på skänken.
P.S Nu mår jag bättre. gick ned -1,4kg på två dagar.. Jag får väl äta upp mig under helgen. hi hi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.