onsdag 14 januari 2009

Loppisfynd och nybakade bullar

Idag var vi lite kreativa min dotter och jag. Vi bakade släta bullar och det var ju inte igår precis.Varsågoda och smaka... Dottern ville ha rosa pärlsocker så hälften fick vara rosa, men visst blev de söta?
Fick skynda mig att fota för glaset immade igen av de rykande färska bullarna, mmm...


Visst är det härligt när man gör fynd? Det kanske är skräp för en del, men inte för alla. Man kan både tänka på miljön och spara pengar det måste ju vara bra. Här kommer mina fynd från igår. Betalade endast 55kr för dessa. Köpte även en rosa vattenkanna i zink för en tia, vet inte än om jag ska låta dottern ha den eller om jag skall ha den själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.