torsdag 8 januari 2009

Egentid

Ja efter all julledighet så var det dags för fasta rutiner igen för barnen. Det är den tid som jag får alldeles för mig själv, som jag kallar för egentid. Bara göra det jag känner för, det är mycket värt för mig.
Idag blev det lite annolunda iallafall. Nu är jag laddad efter inspirationsdagen och vill komma iform och gå ner i vikt. Idag har jag tränat i 1,25h. Igår startade nämligen min man och jag vårt nya träningsprogram. Men hjälp av Wii Fit ska vi gå ner de extra kilona som har kommit smygande. Vi får väl se vem som är mest motiverad, jag återkommer med resultat.

Sjalen som jag beställde i tisdags kom idag, det kallar jag snabba bud. Den är jättefin, funderar på att ge den till min kära mamma som fyller år snart, hon ställer alltid upp för mig.

P.S.Lämna gärna en kommentar om du har vägarna förbi min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.