fredag 30 januari 2009

Äntligen fredag


Äntligen börjar man komma tillbaka till sitt rätta jag. Det har varit två långa sjukperioder under vintern, nu får det vara nog. Längtar efter våren nu..lite sol, fågelkvitter och björkar som grönskar..

Har kikat runt på resor. Vi har två resor att se framemot. En "weekend-smekmånad" kanske till Paris och utlandssemester med hela familjen. Skulle ha åkt i fjol men fick jobba hela sommaren. Så i sommar måste jag ha semester!! Det var ju lite därför som jag gick in i väggen i höstas. Det blev lite för mycket helt enkelt..

Imorgon är det dags att köra mitt andra barngympa pass, det gick bra trots allt. Imorgon går det säkert bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej
Va roligt att du lämnar en kommentar, nu blir jag glad.
Har du en blogg så kommer jag och hälsar på hos dig med.